2008. március 9., vasárnap

Nyolcadik élménybeszámoló

A héten betöltöttem a 12. hetemet. Így végiggondolva nagyon gyorsan eltelt ez a 12 hét. Volt benne sok újdonság. (főleg az volt benne)
A héten újra megleptem Mamiékat néhány dologgal. Képzeljétek el az arcukat, amikor letesznek a hasamra, hogy elaludjak. S amikor legközelebb bejönnek azt látják, hogy a hátamon fekszem. Először azt hitték, hogy rosszul emlékeznek és a hátamra tettek le. De lassan rájöttek, hogy én fordulok meg. Csak azt nem tudták, hogy hogyan teszem ezt. De a héten lebuktam. Így Mami látta, hogy addig nyomom fel magamat a lábammal, amíg a nagy lendülettöl meg nem fordulok. Ilyenkor egy kicsit meg is lepödök, hogy most mi történt. Már dolgozom a visszaforduláson is, de az még nem jött össze, mert kicsi az ágy hozzá. De kihallgattam a Mamit, ahogy a Nagymamival beszéltek valami járókáról. S szerintük majd abban már menni fog a visszafordulás is. Nem tudom mi lehet az a járóka, de már nagyon kíváncsi vagyok rá.
Itt volt a Nagymami újra a hétvégén. Nagyon örültem neki, mert olyan kedves a mosolya és feltünő színű a haja. Hozott nekem ajándékot a névnapomra. Kaptam egy vanilia illatú zsiráfot, ami sípol, egy csörgőt, amiben van egy labda formájú valami, ami nagyon tetszik nekem és egy nagyon szép, színű cicás kendőt, aminek a feje zörög. A csörgőt már megkaptam, de még nem tudom megfogni. De azért mindennap gyakorlok, hogy menjen. Az Apu elmondta nekem, hogy ez egy nagyon nehéz feladat egy ilyen kisembernek, mint amilyen én vagyok. De ha sokat gyakorolok, akkor lassan már menni fog. Hát én mindent megteszek ezért.
Szerdán itt voltak az Apu szülei és az Apu nagymamája. Ők is hoztak nekem ajándékot. A nagyszüleimtől kaptam egy kukacot, aminek minden része más hangot ad ki magából. A feje például zenél és többi részét pedig nyomkodni kell és akkor adja ki a különböző hangot. Ezt a babakocsira lehet feltenni. A dédnagymamámtól pedig egy ugyanilyen kukacot kaptam csak az kisebb és egy levelet fog a tappancsai között, amit rágcsálni lehet majd, ha nő a fogam. De még nem nő, de a nyálam azért folyik állandóan. Igaz mostanában inkább kiköpködöm, ami nagyon tetszik az Apunak. A Mami pedig azt mondja, hogy ilyet nem szabad csinálni egy jó kisfiúnak. Mert a Mami szerint én jó kisfiú vagyok. Hát ezért úgy határoztam, hogy csak néha-néha fogom kiköpködni, hogy a Mami és az Apu is örüljön.

Nincsenek megjegyzések: