2008. február 9., szombat

Negyedik élménybeszámoló

Hát ez a hét is gyorsan eltelt. Voltak benne izgalmas és nyugodt percek is.
Izgalom kezdődött. Múlt hét pénteken jött volna a Nagymamim Budapestről vonattal, de csütörtök este a tévében, az a csúnya bácsi bejelentette, hogy holnaptól sztrájkolni fognak a vasutasok. Így szegény Nagymami azt, mondta, hogy nagyon szeretne látni Bennünket - főleg Engem :o) -, de nem biztos, hogy vasárnap haza tud majd menni, hogy a Nagypapiék kutyájára felügyeljen, így nem jön le. De nem kell őt félteni. Egy meglepetéssel rukkolt elő. Beült az édes, kis lila autójába és 2 óra alatt levezetett hozzánk. Így még is eljött Hozzánk. Segített a Maminak a sok ruha és pelenka kivasalásában, a főzésben, a fürdetésemben és beszélgetett vele. Szombaton pedig megmutattuk Mamival neki a belvárost. Nem az egészet, mert valahogy továbbra sem szeretem ezt a babakocsis, beöltözős sétálást. Így nem lehet aludni. Pedig olyan jó lenne, mondja a Mami, mert friss levegőn vagyok és úgy jobban esne a sétálással egybekötött alvás. Na majd ha nem lesz ilyen hideg és nem kell az overállban lennem, majd akkor, mondtam a Maminak.
A másik izgalom pedig az volt, hogy Apu beteg lett. Valamelyik betegtől elkapta az influenzát. Így Mami a hálószobába száműzte, nehogy elkapjuk tőle. Hát talán most már jobban van, s mi sem kaptuk el a betegséget Tőle.
Képzeljétek el, hogy rájöttem, hogy szeretek fürdeni. Apu betegsége miatt a Mami fürdetett engem a héten. S mivel ő nem tud tartani engem - mert állandóan sajtkukacot játszom - , így elengedett engem. Nem kell megijedni, nem süllyedek el a vízben. Van a kádban egy maci alakú állvány, amire rá tudok feküdni. Szóval így sokkal élvezetesebb a fürdés, mert tudok pancsolni. Rúgkapálok szokásomhoz híven a vízben, s így minden vízes lesz, még a Mami is. Meg a Mami rájött arra, hogy a kádat közelebb kellene húzni a pelenkázóhoz, mert akkor nem lesz az egész szoba nedves, s én se fázom meg, amíg eljutok a fürdőlepedőig.
S Mami nagy örömére már a pelenkázást is nevetve türöm. Ehhez a Nyuszi barátom és az angyal "lámpám" ad segítséget. A Nyuszival megbeszélem, hogy mit álmodtam, a lámpának meg olyan szép kék fénye van. Csak az a baj, hogy Mami napközben kikapcsolja.
S legvégül, amire senki nem kíváncsi, de az Apunak lényeges. Ezen a héten is híztam egy kicsit. Nem olyan sokat, mint eddig, de most már nagyon közel van az 5 kg. Márcsak 15 dkg választ el tőle. Szóval 4850 grammos vagyok. A hosszúságomat nem mérte a Mami már régóta. De majd szólok neki, hogy fürdés előtt ejtsük meg azt is.

Nincsenek megjegyzések: