2009. szeptember 8., kedd

Második nap a bölcsödében

Hát most már két napot voltam a bölcsiben. Ma 9-re kellett menni. Amikor a Mami befordult a bölcsi utcájába és megláttam a bölcsit majd kiugrottam a babakocsiból és mondtam a Maminak, hogy itt vagyunk. S mondtam neki, hogy merre kell menni. Rögtön az udvarra mentünk. S képzeljétek el, megláttam Éva nénit és egyszer csak eltűnt a Mami.
Ittam 4 fél pohár limonádét tízóraira. Ettől akkor lett a hasam, mint a hordó. :o) Aztán a lovas kocsira felült az egész csoport és mondókákat és énekeket mondtak, énekeltek Éva néni és Valcsi. Utána már jött is az ebéd. Ma paradicsomos gombóc volt a főfogás és szőlő a desszert. Hát egyiket sem ettem még. De nagyon ízlett mind a kettő. A gombócból másfelet ettem. Nem tudom mi az a másfél. Ti tudjátok? A szőlőből pedig hatot. A hat tudom mennyi, mert a Mamival, amikor a lépcsőn megyünk, akkor számoljuk, hogy hányat léptünk már. Szőlőt úgy ettem, hogy megettem a közepét és a héját a tányérra tettem szép sorba. Mami nem is érti, hogy ezt kitől láthattam. :o) S amikor befejeztük az ebédet jött értem a Mami. Nagyon örült Nekem. Én is Neki. :o)

Nincsenek megjegyzések: