2008. december 27., szombat

Karácsony

A második karácsonyomon is túl vagyok. Az elsőre nem emlékszem, de erre a másodikra biztos fogok. Kaptam nagyon sok ajándékot. s mindegyik be volt csomagolva ez zörgős valamibe. Nagyon jó volt bontogatni, tépegetni ezt. Talán jobban élveztem, mint magát az ajándékokat.
S kaptam karácsonyi vacsit is. Rántott halat - panír nélkül - és krumplipürét. Nagyon ízlett.
Aztán ismerkedtem a karácsonyfával és a gömb alakú díszekkel. Nem szedtem le egyet sem, csak lökdöstem őket.
Két ajándékot emelnék ki az összes közül. Kaptam a Mamiéktól egy triciklit. Nagyon jó rajta ülni és forgatni a kormányt, s dudálni. Csak segítséggel tudom használni, mert nem ér le mind a két lábam a földre. De már nemsokáig. :o) S a Nagypapiméktól kaptam egy hóember családot akik énekelnek és táncolnak. Három napig csak néztem őket. De aztán már megmertem fogni az orrukat is. Csak azt nem értem, hogy miért nem énekelnek mindig. Mit kellene csinálnom ahhoz, hogy táncoljanak és énekeljenek?

Nincsenek megjegyzések: